Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Қазақстан тарихы пәнінен қорытынды аттестаттау (2025 жылғы 30 мамырдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыс мектеп |
11-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
|
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
51 |
51
|
0 |
0 |
0 |
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Алгебра және анализ бастамалары пәнінен қорытынды аттестаттау (2025 жылғы 4 маусымдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыс мектеп |
11-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
|
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
51 |
51
|
0 |
0 |
0 |
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі мен әдебиеті пәнінен қорытынды аттестаттау (2025 жылғы 9 маусымдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыс мектеп |
11-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
|
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
51 |
51
|
0 |
0 |
0 |
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Ағылшын, информатика, дүниежүзі тарихы және география пәндерінен қорытынды аттестаттау (2025 жылғы 12 маусымдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыс мектеп |
11-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
|
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
51 |
51
|
0 |
0 |
0 |
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі мен әдебиеті пәнінен қорытынды аттестаттау (2025 жылғы 16 маусымдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыс мектеп |
11-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
|
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
51 |
51
|
0 |
0 |
0 |
Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектебінің 2024 - 2025 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысына талдау
І бөлім
Талдау мақсаты: Мектептің алдына қойған мақсаты мен міндеттерінің 2024-2025 оқу жылында шешілу деңгейін анықтау, кездескен қиыншылықтар мен кемшіліктерді шешу мүмкіндігі мен жағдайын талдаудау.
Мектеп мақсаты: Өмір талап етіп отырған өлшемдер тұрғысынан, әлемдік өркениеттің жаңа сатысының даму қисыны тұрғысынан көрінгісі келетін ойшыл, мәдениетті, жоғары интеллектуалдық мүмкіндіктері мол ұрпақ тәрбиелеу.
Мектептің алдына қойған міндеттері:
1. Қазіргі заман талабына сәйкес жаңа бағытта тәрбие жұмысын жандандыру
2. Білім сапасын көтеру мақсатында педагогикалық шеберлікті шыңдау,
шығармашылық , ғылыми - әдістемелік деңгейді көтеру.
3. Мектептің материалдық –техникалық базасын нығайту.
4. Мектептегі оқу-тәрбие жұмысын жаңа талапқа сай жүргізу.
Мектептің оқу үрдісі 2 ауысымда ұйымдастырылған:
І ауысым- 327 оқушы
ІІ ауысым - 275 оқушы
Оқыту тілі: қазақ, орыс.
Сынып комплектісі:
Бастауыш сатыда-12 сынып комплектісі.
Негізгі сатыда-16 сынып комплектісі.
Бағдарлы сатыда -5 сынып комплектісі.
Бастауыш сатыда- 230 оқушы.
Негізгі сатыда- 272 оқушы.
Бағдарлы сатыда- 101 оқушы.
Мектептің төлқұжаты
Құрылған жылы: 1934 жыл- бастауыш мектеп
1938 жыл – 7 жылдық мектеп
1946 жыл – И.В. Панфилов атындағы мектеп
1955 жыл – орта мектеп
1992 жыл – Б.Момышұлы атындағы орта мектеп
Мекен жайы: Жаңа жол ауылы, И.Мамедгасанов көшесі, 176 үй.
Мектептің маман кадрлары:
Жалпы мұғалімдер саны: 84
Оның ішінде:
Жоғары санатты ұстаз:
Бірінші санатты ұстаз: 2
Екінші санатты ұстаз:
Педагог-зерттеуші- 9
Педагог-сарапшы 24
Педагог-модератор- 32
Мектептің материалдық-техникалық базасы
Мектеп 1969 жылы салынған. 3 қабатты 1 ғимараттан тұрады.
Материалдық-техникалық жабдықталуы:
Спортзал -1
Мәжіліс залы -1
Пән кабинеттері - 20
Оның ішінде паспортталғаны -7
Компьютер класы -1
Мультимедиалық кабинет -1
Шеберхана -2
Модификациалық кабинет -3/ химия,физика,биология/
Мектеп бойынша жылдық үлгерімінің қорытынды (2-11 сыныптар) көрсеткіші: 547 оқушының 109-ы (20%) үздіктер, 268-і (48,99%) екпінділер, 170-і (31%) орта оқитындар.
Мектеп бойынша оқушылардың білім сапасы -68,73%, үлгерімі - 100%. Мектеп оқушыларының арасында басқа сыныптарға қарағанда алгебрадан, геометриядан, қазақ тіілінен, физикадан , химиядан 8 б сынып 55%, 10 б сыныбы 57 % география пәнінен, 10 б сынып Қазақстан тарихы пәнінен 57%, 9 б алгебра және химия пәндерінен 57 % төмен білім сапасын көрсетті.
№ |
Парал |
Оқушы саны |
үздік |
екпінді |
|
аттестатталмады |
Уақытша аттестатталмады |
Бір пәннен "4" |
Бір пәннен "3" |
Білім сапасы % |
үлгерімі % |
орташа балл |
1 |
2 |
51 |
24 |
16 |
11 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4,36 |
||
2 |
3 |
55 |
17 |
23 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4,15 |
||
3 |
4 |
68 |
19 |
34 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4,16 |
||
4 |
5 |
58 |
14 |
24 |
20 |
0 |
0 |
1 |
1 |
4,05 |
||
5 |
6 |
64 |
11 |
32 |
21 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3,97 |
||
6 |
7 |
48 |
9 |
26 |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4,07 |
||
7 |
8 |
57 |
3 |
32 |
20 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3,89 |
||
8 |
9 |
45 |
5 |
22 |
18 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3,97 |
||
9 |
10 |
50 |
3 |
29 |
18 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3,92 |
||
10 |
11 |
51 |
3 |
31 |
17 |
0 |
0 |
2 |
0 |
4,02 |
||
|
Барлығы |
547 |
108 |
269 |
170 |
0 |
0 |
4 |
2 |
68,73% |
4,05 |
Сыныптар бойынша білім сапасына тоқталатын болсақ, барлық сыныптарда 2-11 сыныптар арасында 547 оқушы, оның ішінде 104 оқушы үздіктер, 268 екпінділер –48,99% құрайды. Бастауыш сыныптарда барлығы- 288 оқушы, оның ішінде үздіктер мен екпінділер-157 оқушы 54,5 %,былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 23% ға төмендеген, негізгі сатыда барлығы 272 оқушы, үздіктер мен екпінділер – 175 оқушы, 64% білім сапасын құрайды ,былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 3 % ға төмендеген, жоғары сатыда барлығы 101 оқушы, оның ішінде оқушыүздіктер мен екпінділер-65 оқушы 64% құрайды, 8 % ға көтерілген.
Соңғы 3 жыл бойындағы білім сапасын салыстыратын болсақ, 2021-2022 оқу жылында 67,82%, 2022-2023 оқу жылында 69.92% көтерілді, 2023-2024 оқу жылында 66,8% төмендеді -3% , 2024-2025 оқу жылында 68,73% +1,93% көтерілді білім сапасын көрсетті.
№ |
Пәні |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
|
1 |
Қаз. тілі қаз. Сын |
75 |
72 |
72 |
-3 |
2 |
Қаз. әдеб қаз. сын. |
78 |
72 |
72 |
-6 |
3 |
Қаз. тілі орыс сын |
74 |
70 |
70 |
-4 |
4 |
Орыс тілі қазақ сын. |
76 |
76 |
72 |
+4 |
5 |
Орыс тілі орыс сын |
72 |
71 |
72 |
+1 |
6 |
Орыс әдеб орыс сын |
75 |
76 |
72 |
-4 |
7 |
Ағылшын тілі |
75 |
74 |
73,5 |
-1 |
8 |
Қазақстан тарихы |
74 |
68 |
68,5 |
-5,5 |
9 |
Дүние жүзі тарихы |
73 |
69 |
71 |
-2 |
10 |
Математика |
73,5 |
68 |
68 |
-5 |
11 |
Геометрия |
64,5 |
66 |
66 |
+2 |
12 |
Физика |
66,5 |
68 |
68,5 |
+2,5 |
13 |
Химия |
72,5 |
75 |
73,5 |
-1,5 |
14 |
Биология |
77 |
76 |
76,5 |
+0,5 |
15 |
География |
77,5 |
73 |
73 |
-4,5 |
Мұғалімдердің жеке сыныптар бойынша білім сапасын сараласақ, қазақ тілі мен әдебиеті бірлестігі бойынша барлық мұғалімдердің білім сапасы былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 72% дан 71,3 % төмендеген. Барлық мұғалімдердің білім сапасын атап айтатын болсақ жоғары көрсеткіш көрсеткен 2а сыныбында 65% Абилкайрова Ж, 3а сыныбында 62% Шакирова М , 5а сыныбында 74% Джаксыбаева К ,90 % 3 б Джаксыбаева К 2 б, в сыныбында Кунтуарова Э 88 % көрсетті
Орыс тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі пәндері бірлестігінде жоғары нәтиже көрсеткен мұғалімдер: 2 б сыныбында 93 % Мирзаева А, 4 а сыныбында 87%, Гусейнова С, 3в сыныбында 85%, Нуриева А,. 7а сыныбында 84 %, Нуриева А , ал төмен білім сапасын көрсеткен ағылшын тілінен 8б сыныбында 62 % Рахымбай А, 5 в сыныбында 61 % Бейсбаева Н төмен білім сапа көрсеткіш көрсетті.
Математика, физика, информатика бірлестіктері бойынша жоғары білім сапасын көрсеткен мұғалімдер: жоғары сапа көрсеткендер :. 2 б сыныбында математикадан 87% Мирзаева А, 2 в сыныбы Асланова Р 87 %, Аманбаева С 4 а сыныбында 83 % , және төмен білім сапасын көрсеткендер сыныптар: 8 б сыныбында алгебрадан Нурмахамбет А 57%, 9 б сыныбында алгебрадан Алыбай М 53%, көрсеткішті көрсетті.
Химия, биология, география бірлестігі бойынша жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдері: Андыбаева Н.А. 7а сыныбында географиядан 85 %, 75 сыныбында биологиядан 85% Сагимбекова Э.А, 4а сыныбында жаратылыстану 87% Аманбаева С, 7 в сыныбында географиядан 85%, Балакишева А, ал төмен көрсеткіш көрсеткен биология пәнінен Туменбаева Г 9 а сыныбы 64%, 9а сыныбында 64% географиядан Андыбаева Н төмен көрсеткіш көрсетті.
Тарих, құқық бірлестігі бойынша жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдері ДЖТ 5 а сыныбында 88% Бексұлтан Е , 5 б сыныбында 80% Джафарова М.С, 6в сыныбында Ибрагимова Д.М. 82%, ал төмен көрсеткіш көрсеткен мұғалімдер 11 б сыныбында 64% Мирзаев В.Б., 9б сынып 69% Сулеева Ж.Ж. білім сапасын көрсетті.
Алдыңғы жылға қарағанда жалпы білім сапасы көтерілген. Тек қана геометрия пәні бойынша былтырғы жылға қарағанда 5,5 % ға білім сапасы төмендеген..
Мектеп оқушыларының арасында басқа сыныптарға қарағанда орыс тілінен 10 б сынып 50% Гусейнова С.А., 10 б сыныбы 57 % алгебра пәнінен Шокалакова Р.С, 10 б сынып геометрия пәнінен 45% Шокалакова Р.С, 9 б сыныбы геометриядан 57 % Алыбай М.Б. төмен білім сапасын көрсетті.
Ұсыныс: 2023-2024 оқу жылының мектепішілк бақылау жоспарына аталған төмен сапа көрсеткен пәндердің жүргізілу деңгейін зерделеуге қою
Соңғы 5 жыл бойынша білім сапасы көрсеткіші
|
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
Оқушы саны |
602 |
547 |
532 |
555 |
602 |
Білім сапасы |
71,85% |
67,82% |
69,92% |
68,73% |
Соңғы 3 жылдың ҰБТ қорытындысы
Жылдары |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
Барлық оқушы саны |
37 |
15 |
47 |
51 |
Қатысқан оқушы саны |
5 |
2 |
24 |
21 |
Орташа балл |
70 |
118 |
65 |
57 |
Жеке пәндер бойынша орташа балл:
пәні |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
Қазақтілі |
30 |
- |
21 |
7,2 |
Орыстілі |
|
40 |
35 |
7,2 |
Орыс әдебиеті |
|
40 |
|
|
математика |
12,33 |
|
6,06 |
13,4 |
Қазақстан тарихы |
10,6 |
19 |
11,68 |
7,2 |
физика |
18 |
- |
15,5 |
16,75 |
биология |
15 |
- |
24 |
27 |
география |
12 |
- |
25 |
25,5 |
Дүниежүзі тарихы |
|
|
23,3 |
28 |
химия |
9 |
- |
8 |
11,2 |
Информатика |
25 |
- |
|
19 |
Ағылшын тілі |
|
|
23,6 |
25 |
Оқу сауаттылық |
18,2 |
12 |
15 |
11,2 |
Математикалық сауаттылық |
8,4 |
7 |
6,6 |
3,4 |
3 жылғы ҰБТ қорытындысы бойынша ең жоғары көрсеткіш –биологиядан 21 %, географиядан 27.7%, ағылшын тілінен25%, Қазақстан тарихы пәнінен 11% , физикадан 16,75 %ұпай алған . Ал математикалық сауаттылықтан 3,7 ұпай, оқу сауаттылығынан 11,1 ұпайға, химиядан 13%, ұпай көрсетті. Биылғы оқу жылында шекті деңгейден өте алмаған оқушылар: Болат Н, Рыспек Н, Сайлауқұл Р, Ханапи С, Гахраманова З .
11 сынып түлектерінің ҰБТ-ға қатысуы – 41%. Орыс сыныбында оқитын оқушылар негізінен Бішкек қаласына оқуға баратын болғандықтан, ҰБТ сертификатын аса қажет емес деп есептейді. Алдыңғы жылдардағы мектеп бітірушілердің 80% Бішкек қаласында жоғары оқу Орындарындаоқыпжатыр. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұсыныс: 2024-2025 оқу жылына ҰБТ ден төмен көрсеткен пәндердің оқытылуы, атап айтсақ, химия, физика, Қазақстан тарихы, математика, математикалық сауаттылық пәндерінің жүргізілуі мектепішілік бақылауға алынсын |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімдердің аттестаттаудан өтуі Биылғы оқу жылында 13 мұғалім бір рет МББ / мұғалімнің білімін бағалау/ тестіне қатысты. Олардың ішінен Сагинбекова А, Нурмахамбет А, Бошкаев Е, Гулиев Ф, Андыбаева Н педагогтер теріс нәтиже көрсетті. Нәтижесінде 6 мұғалім педагог-зерттеуші, 6 мұғалім педагог -сарапшы біліктілік санаттарына ие болды. 2 мұғалім зейнеткерлік жасына жеткендіктен біліктілік санаттары ұзартылды, І санатты басшы орынбасары ретінде С. Дюсембаева өтті, басшы орынбасарларының 1 орынбасардың санаты ұзартылды.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алтын белгі үміткер жоқ. 11 сыныптарда «Үздік аттестат» үміткерлері 11 а сыныбы Бекберген Н, Жамбырбай О, 11 б сыныбында Кадибекова Н.
9 а сынып Қырғызбай А, Амантай І, Новыйбек А, Жұмалі Ж, 9 Б сынып Бексұлтан А
Үйден оқытылатын оқушылар :
Гусейнов Р -1 сынып №27 бұйрық, қосымша , 9 тарау- 8 сағат
Мамадов Ю -2 сынып №27 бұйрық, 5 қосымша , 9 тарау- 8 сағат
Харсанова С- 4 сынып, №27 бұйрық, 5 қосымша , 9 тарау- 8 сағат
Мамедов А- 7 сынып №412 бұйрық, 7 қосымша, 11 тарау - 10 сағат
Османалиева М- 8 сынып №323 бұйрық 9 қосымша, 9 тарау - 10 сағат
Қасымбай Буркут -8 сынып №323 9 қосымша, 9 тарау - 10 сағат
инклюзивтік оқыту бойынша оқушылар 6 сынып Халяпов Сеймур- 29,5 сағат , 8 сынып Касымов Алибек -33,5 сағат , 11сынып Сайлауқұл Руслан -35 сағат
11 сынып түлектерінің ҰБТ-ға қатысуы – 41%. Орыс сыныбында оқитын оқушылар негізінен Бішкек қаласына оқуға баратын болғандықтан, ҰБТ сертификатын аса қажет емес деп есептейді. Алдыңғы жылдардағы мектеп бітірушілердің 80% Бішкек қаласында жоғары оқу орындарында оқып жатыр. ҰбТ Ұсыныс: 2025-2026 оқу жылына төмен сапа көрсеткен пәндердің оқытылуы, атап айтсақ, математикалық сауаттылықалық, Қазақстан тарихы, химия пәндерінің жүргізілуі мектепішілік бақылауға алынсын Грантқа тапсырған 21 оқушы оның 15 жоғарғы оқу орнына түссе, 3 колледжге грантқа түсті Мұғалімдердің аттестаттаудан өтуі Биылғы оқу жылында мұғалімдер бірнеше рет Ұлттық біліктілік тесттен өтті. Нәтижесінде Мирзаев В, Асланова Р. Туменбаева Н, Кабираева А , Секеев Е, Тастанкулова Р педагог-сарапшыны растады . Енді Туменбаева Г, Гусейнова С., Оразаева Г, Шакирова М, Аманбаева С , Жақсыбаева К педагог-зерттеуші мен Дюсембаева С ІІ санатты басшы орынбасары санатын күтіп отырмыз. 2025 ж Ұлттық біліктілік тесттен өтуге өтініш бергендер:
|
Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектебінің 2023 - 2024 оқу жылындағы оқу-әдістемелік жұмысына талдау
І бөлім
Талдау мақсаты: Мектептің алдына қойған мақсаты мен міндеттерінің 2023-2024 оқу жылында шешілу деңгейін анықтау, кездескен қиыншылықтар мен кемшіліктерді шешу мүмкіндігі мен жағдайын талдаудау.
Мектеп мақсаты: Өмір талап етіп отырған өлшемдер тұрғысынан, әлемдік өркениеттің жаңа сатысының даму қисыны тұрғысынан көрінгісі келетін ойшыл, мәдениетті, жоғары интеллектуалдық мүмкіндіктері мол ұрпақ тәрбиелеу.
Мектептің алдына қойған міндеттері:
1. Қазіргі заман талабына сәйкес жаңа бағытта тәрбие жұмысын жандандыру
2. Білім сапасын көтеру мақсатында педагогикалық шеберлікті шыңдау,
шығармашылық , ғылыми - әдістемелік деңгейді көтеру.
3. Мектептің материалдық –техникалық базасын нығайту.
4. Мектептегі оқу-тәрбие жұмысын жаңа талапқа сай жүргізу.
Мектептің оқу үрдісі 2 ауысымда ұйымдастырылған:
І ауысым- 386 оқушы
ІІ ауысым - 218 оқушы
Оқыту тілі: қазақ, орыс.
Сынып комплектісі:
Бастауыш сатыда-13 сынып комплектісі.
Негізгі сатыда-15 сынып комплектісі.
Бағдарлы сатыда -5 сынып комплектісі.
Бастауыш сатыда- 233 оқушы.
Негізгі сатыда- 273 оқушы.
Бағдарлы сатыда- 98 оқушы.
Мектептің төлқұжаты
Құрылған жылы: 1934 жыл- бастауыш мектеп
1938 жыл – 7 жылдық мектеп
1946 жыл – И.В. Панфилов атындағы мектеп
1955 жыл – орта мектеп
1992 жыл – Б.Момышұлы атындағы орта мектеп
Мекен жайы: Жаңа жол ауылы, И.Мамедгасанов көшесі, 176 үй.
Мектептің маман кадрлары:
Жалпы мұғалімдер саны: 81
Оның ішінде:
Жоғары санатты ұстаз:
Бірінші санатты ұстаз: 2
Екінші санатты ұстаз:
Педагог-зерттеуші- 10
Педагог-сарапшы 17
Педагог-модератор- 23
Мектептің материалдық-техникалық базасы
Мектеп 1969 жылы салынған. 3 қабатты 1 ғимараттан тұрады.
Материалдық-техникалық жабдықталуы:
Спортзал -1
Мәжіліс залы -1
Пән кабинеттері - 20
Оның ішінде паспортталғаны -7
Компьютер класы -1
Мультимедиалық кабинет -1
Шеберхана -2
Модификациалық кабинет -3/ химия,физика,биология/
Мектеп бойынша жылдық үлгерімінің қорытынды (2-11 сыныптар) көрсеткіші: 555 оқушының 104-і (21,43%) үздіктер, 265-і (48,50%) екпінділер, 186-і (30,08%) орта оқитындар.
Мектеп бойынша оқушылардың білім сапасы -66,85%, үлгерімі - 100%. Мектеп оқушыларының арасында басқа сыныптарға қарағанда орыс тілінен 10 б сынып 50%, 10 б сыныбы 57 % алгебра пәнінен, 10 б сынып геометрия пәнінен 45%, 9 б сыныбы геометриядан 57 % төмен білім сапасын көрсетті.
Жалпы оқушылар саны |
Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылардың саны |
Барлығы |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||
52 |
55 |
67 |
59 |
62 |
50 |
56 |
45 |
60 |
51 |
47 |
552 |
|
үздіктер |
|
16 |
19 |
19 |
10 |
11 |
14 |
7 |
3 |
5 |
0 |
104 |
екпінділер |
|
23 |
33 |
24 |
32 |
22 |
26 |
20 |
30 |
27 |
28 |
265 |
орташа |
|
16 |
15 |
16 |
20 |
17 |
16 |
18 |
27 |
19 |
19 |
183 |
үлгермеушілер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
аттестатталмағандар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білім сапасы |
|
70,91% |
77,61% |
72,88% |
67,74% |
66,00% |
71,43% |
60,00% |
55,00% |
62,75% |
59,57% |
66,85% |
Білім үлгерімі |
|
100% |
100% |
100% |
100% |
100,% |
100,% |
100% |
100,% |
100,% |
100% |
100% |
Сыныптар бойынша білім сапасына тоқталатын болсақ, барлық сыныптарда 2-11 сыныптар арасында 555 оқушы, оның ішінде 104 оқушы үздіктер, 265 екпінділер –66,48% құрайды. Бастауыш сыныптарда барлығы- 236 оқушы, оның ішінде үздіктер мен екпінділер-134 оқушы 56,7 %,былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 23% ға төмендеген, негізгі сатыда барлығы 272 оқушы, үздіктер мен екпінділер – 175 оқушы, 64,62% білім сапасын құрайды,былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 3 % ға төмендеген, жоғары сатыда барлығы 100 оқушы, оның ішінде оқушы екпінділер 60% құрайды, 8 % ға көтерілген.
Соңғы 3 жыл бойындағы білім сапасын салыстыратын болсақ, 2020-2021 оқу жылында 71,85%, 2021-2022 оқу жылында 67,82%, 2022-2023 оқу жылында 69.92% көтерілді, 2023-2024 оқу жылында 66,86 білім сапасын көрсетті.
№ |
Пәні |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
|
1 |
Қаз. тілі қаз. Сын |
73 |
75 |
72 |
-3 |
2 |
Қаз. әдеб қаз. сын. |
75 |
78 |
72 |
-5 |
3 |
Қаз. тілі орыс сын |
70 |
74 |
70 |
-4 |
4 |
Орыс тілі қазақ сын. |
75 |
76 |
76 |
|
5 |
Орыс тілі орыс сын |
72 |
72 |
71 |
-1 |
6 |
Орыс әдеб орыс сын |
74 |
75 |
76 |
+1 |
7 |
Ағылшын тілі |
72 |
75 |
74 |
-1 |
8 |
Қазақстан тарихы |
74 |
74 |
68 |
-6 |
9 |
Дүние жүзі тарихы |
71 |
73 |
69 |
-4 |
10 |
Математика |
74 |
73,5 |
68 |
-5 |
11 |
Геометрия |
72 |
64,5 |
66 |
+1,5 |
12 |
Физика |
67 |
66,5 |
68 |
+1.5 |
13 |
Химия |
71 |
72,5 |
75 |
+2.5 |
14 |
Биология |
75 |
77 |
76 |
-1 |
15 |
География |
74 |
77,5 |
73 |
-4,5 |
Мұғалімдердің жеке сыныптар бойынша білім сапасын сараласақ, қазақ тілі мен әдебиеті бірлестігі бойынша барлық мұғалімдердің білім сапасы былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 73% дан 75 % көтерілген. Барлық мұғалімдердің білім сапасын атап айтатын болсақ жоғары көрсеткіш көрсеткен 2а сыныбында 65%, Қосалиева Қ.Б. 3в сыныбында 73%, 5а сыныбында 74% Бақтыбекққызы Дания,78% 6 а Қосалиева Қ.Б. 10 в сыныбында Жақсыбаева К.Ш. 81 % көрсетті
Орыс тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі пәндері бірлестігінде жоғары нәтиже көрсеткен мұғалімдер: 2 б сыныбында 87%, мамедалиева З, 4 а сыныбында . 78%, Гасанова С.Г. 6в сыныбында 88%, Бейсбаева Н.Б. 3а сыныбында 77 %, Алимбекова М.Б. 3 сыныбында 89%, Тажиева А.К. 7 а сыныбында 86%, ал төмен білім сапасын көрсеткен ағылшын тілінен 9б сыныбында 64%, 11 б сыныбында 64% төмен білім сапа көрсеткіш көрсетті.
Математика, физика, информатика бірлестіктері бойынша жоғары білім сапасын көрсеткен мұғалімдер: жоғары сапа көрсеткендер :. 3 а сыныбында математикадан 83% Шакирова М.Е., 2 б сыныбы Мамедалиева З 87 %, Аманбаева С 3 а сыныбында 84 % , және төмен білім сапасын көрсеткендер сыныптар: 8 б сыныбында геометриядан Алыбай М 59%, 10 б сыныбында алгебрадан Шокалакова Р.С. 57%, көрсеткішті көрсетті.
Химия, биология, география бірлестігі бойынша жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдері: Андыбаева Н.А. 6а сыныбында географиядан 92%, 7в сыныбында биологиядан 89% Сагимбекова Э.А, 2а сыныбында жаратылыстану 83% Шакирова М, Андыбаева Н.А. 7 в сыныбында химиядан 89%, Байгалыкова Э.А., ал төмен көрсеткіш көрсеткен биология пәнінен Сагимбекова Э.А 9 б сыныбы 64%, 9б сыныбында 66% сыныбында гегорафиядан Балакишева А.Ж. төмен көрсеткіш көрсетті.
Тарих,құқық бірлестігі бойынша жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдері 9 в сыныбында 75% Сулеева Ж.Ж. , 5 б сыныбында 80% Джафарова М.С, 6в сыныбында Ибрагимова Д.М. 82%., ал төмен көрсеткіш көрсеткен мұғалімдер 11 б сыныбында 64% Мирзаев В.Б., 9б сынып 69% Сулеева Ж.Ж. білім сапасын көрсетті.
Алдыңғы жылға қарағанда жалпы білім сапасы көтерілген.Тек қана геометрия пәні бойынша былтырғы жылға қарағанда 7,5% ға білім сапасы төмендеген..
Мектеп оқушыларының арасында басқа сыныптарға қарағанда орыс тілінен 10 б сынып 50% Гусейнова С.А., 10 б сыныбы 57 % алгебра пәнінен Шокалакова Р.С, 10 б сынып геометрия пәнінен 45% Шокалакова Р.С, 9 б сыныбы геометриядан 57 % Алыбай М.Б. төмен білім сапасын көрсетті.
Ұсыныс: 2023-2024 оқу жылының мектепішілк бақылау жоспарына аталған төмен сапа көрсеткен пәндердің жүргізілу деңгейін зерделеуге қою.
Соңғы 5 жыл бойынша білім сапасы көрсеткіші
|
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
Оқушы саны |
590 |
602 |
547 |
532 |
555 |
Білім сапасы |
70,17 % |
71,85% |
67,82% |
69,92% |
Соңғы 3 жылдың ҰБТ қорытындысы
Жылдары |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
Барлық оқушы саны |
37 |
15 |
47 |
Қатысқан оқушы саны |
5 |
2 |
24 |
Орташа балл |
70 |
118 |
65 |
Жеке пәндер бойынша орташа балл:
пәні |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
Қазақтілі |
30 |
- |
21 |
Орыстілі |
|
40 |
35 |
Орыс әдебиеті |
|
40 |
|
математика |
12,33 |
|
6,06 |
Қазақстан тарихы |
10,6 |
19 |
11,68 |
физика |
18 |
- |
15,5 |
биология |
15 |
- |
24 |
география |
12 |
- |
25 |
Дүниежүзі тарихы |
|
|
23,3 |
химия |
9 |
- |
8 |
Қазақ әдебиеті |
25 |
- |
|
Ағылшын тілі |
|
|
23,6 |
Оқу сауаттылық |
18,2 |
12 |
15 |
Математикалық сауаттылық |
8,4 |
7 |
6,6 |
3 жылғы ҰБТ қорытындысы бойынша ең жоғары көрсеткіш –математикадан 6 %, Қазақстан тарихы пәнінен 1% , физикадан 2,5 %ұпайға, биологиядан 9 % ұпайға көтерілген. Ал математикалық сауаттылықтан 0,4 ұпайға, оқу сауаттылығынан 2 ұпайға төмендеген.Биылғы оқу жылында шекті деңгейден өте алмаған оқушы жоқ.
11 сынып түлектерінің ҰБТ-ға қатысуы – 51%. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орыс сыныбында оқитын оқушылар негізінен Бішкек қаласына оқуға баратын |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
болғандықтан, ҰБТ сертификатын аса қажет емес деп есептейді. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы жылдардағы мектеп бітірушілердің 80% Бішкек қаласында жоғары оқу |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орындарындаоқыпжатыр. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұсыныс: 2023-2024 оқу жылына ҰБТ ден төмен көрсеткен пәндердің оқытылуы, атап айтсақ, орыс тілі, химия, физика, Қазақстан тарихы, математика, математикалық сауаттылық пәндерінің жүргізілуі мектепішілік бақылауға алынсын
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімдердің аттестаттаудан өтуі Биылғы оқу жылында 13 мұғалім бір рет МББ / мұғалімнің білімін бағалау/ тестіне қатысты. Олардың ішінен химия пәні мұғалім Байгалыкова Э.А педагог теріс нәтиже көрсетті. Нәтижесінде 1 мұғалім педагог-зерттеуші, 6 мұғалім педагог -сарапшы, 7 мұғалім педагог-модератор біліктілік санаттарына ие болды. 3 мұғалім зейнеткерлік жасына жеткендіктен біліктілік санаттары ұзартылды, басшы ұйымдастырушы ретінде мектеп директоры өтті, басшы орынбасарларының 2 орынбасардың санаттары ұзартылды.
|
|
|
Алтын белгі үміткер жоқ. 11 сыныптарда «Үздік аттестат» үміткерлері 11 а сыныбы Бекберген Н, Жамбырбай О, 11 б сыныбында Кадибекова Н. Аскерова А, Идигова Р
9 а сынып Қырғызбай А, Амантай І, Новыйбек А, Жұмалі Ж, 9 Б сынып Бексұлтан А, 9 в сыныбында Джафаров М, Ахмедова М
Үйден оқытылатын оқушылар :
Гусейнов Р -1 сынып №27 бұйрық, 5 қосымша , 9 тарау- 8 сағат
Мамадов Ю -2 сынып №27 бұйрық, 5 қосымша , 9 тарау- 8 сағат
Харсанова С- 4 сынып, №27 бұйрық, 5 қосымша , 9 тарау- 8 сағат
Мамедов А- 7 сынып №416 бұйрық, 7 қосымша, 11 тарау - 10 сағат
Османалиева М- 8 сынып №323 бұйрық 9 қосымша, 9 тарау - 10 сағат
инклюзивтік оқыту бойынша оқушылар 6 сынып Халяпов Сеймур- 29,5 сағат , 8 сынып Касымов Алибек -33,5 сағат , 11сынып Сайлауқұл Руслан -35 сағат
11 сынып түлектерінің ҰБТ-ға қатысуы – 51%. |
|||
Орыс сыныбында оқитын оқушылар негізінен Бішкек қаласына оқуға баратын |
|||
болғандықтан, ҰБТ сертификатын аса қажет емес деп есептейді. |
|||
Алдыңғы жылдардағы мектеп бітірушілердің 80% Бішкек қаласында жоғары оқу |
|||
орындарында оқып жатыр. |
1 ҰБТ 53 2 ҰбТ 65 |
|
|
|
|||
Ұсыныс: 2024-2025 оқу жылына төмен сапа көрсеткен пәндердің оқытылуы, атап айтсақ, математикалық сауаттылықалық, Қазақстан тарихы, химия пәндерінің жүргізілуі мектепішілік бақылауға алынсын Грантқа тапсырған 24 оқушы оның 15 жоғарғы оқу орнына түссе, 3 колледжге грантқа түсті Мұғалімдердің аттестаттаудан өтуі Биылғы оқу жылында мұғалімдер бірнеше рет Ұлттық біліктілік тесттен өтті. Нәтижесінде Аубакирова Ж, Лямбек Ж, Әбілхайырова Ж, педагог- сарапшыға өтті, 5 мұғалім педагог-модераторАлимбекова М, Аманбаев А, Сулеева Ж, Шокаева К, Жұмабек М, Мирзаева Т, педагог-модератор біліктілік санаттарына ие болды. Гулиева З педагог-сарапшыны растады . Енді Байдаулетов А педагог-сарапшы , Игенбекова А.Р. Педагог-зерттеуші мен басшы –ұйымдастырушы санатын күтіп отырмыз. 2025 ж Ұлттық біліктілік тесттен өтуге өтініш бергендер:
Сыныптар бойынша білім сапасына тоқталатын болсақ, барлық сыныптарда 2-11 сыныптар арасында 552 оқушы, оның ішінде 104 оқушы үздіктер мен екпінділер –66,85% құрайды. Үздіктер 104, екпінділер 265
|
Б. Момышұлы атындағы орта мектебінің 2022 - 2023 оқу жылының білім сапасына аналитикалық талдау
Мектеп бойынша жылдық үлгерімінің қорытынды (2-11 сыныптар) көрсеткіші: 552 оқушының 114-і (21,43%) үздіктер, 258-і (48,50%) екпінділер, 160-ы (30,08%) орта оқитындар. Денсаулығына байланысты оқушы аттестатталмады.
Мектеп бойынша оқушылардың білім сапасы -69,92%, үлгерімі - 100%. Мектеп оқушыларының арасында басқа сыныптарға қарағанда 9ә,11 б сыныптары 46 % төмен білім сапасын көрсетті.
Жалпыоқушылар саны |
Оныңішіндесыныптарбойыншаоқушылардың саны |
Барлығы |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||||
|
69 |
58 |
64 |
49 |
56 |
45 |
61 |
67 |
48 |
15 |
532 |
|||
үздіктер |
|
20 |
18 |
23 |
16 |
14 |
10 |
13 |
0 |
0 |
0 |
114 |
||
екпінділер |
|
37 |
27 |
26 |
18 |
32 |
20 |
29 |
36 |
26 |
7 |
258 |
||
орташа |
|
12 |
13 |
15 |
15 |
10 |
15 |
19 |
31 |
22 |
8 |
160 |
||
Үлгермеушілер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
||
аттестатталмағандар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
||
Білімсапасы |
#ДЕЛ/0! |
82,61% |
77,59% |
76,56% |
69,39% |
82,14% |
66,67% |
68,85% |
53,73% |
54,17% |
46,67% |
69,92% |
||
Білімүлгерімі |
#ДЕЛ/0! |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
100,00% |
||
Мектептіңатауы |
Жалпыоқушы-лар саны |
үздіктер саны |
% |
екпінді-лер саны |
% |
орташаоқитын-дар саны |
% |
үлгермеушілер саны |
% |
Бағаланбағандар |
||||
денсау-лығына б-ты |
сабаққа қатыспа-ғаны үшін |
басқасебеп-термен |
||||||||||||
Бауыржан Момышұлы о м |
532 |
114 |
21,43% |
258 |
48,50% |
160 |
30,08% |
|
|
|
|
|
Сыныптар бойынша білім сапасына тоқталатын болсақ, барлық сыныптарда 2-11 сыныптар арасында 532 оқушы, оның ішінде 372 оқушы үздіктер мен екпінділер –69,92% құрайды. Бастауыш сыныптарда барлығы- 191 оқушы, оның ішінде үздіктер мен екпінділер-151 оқушы 79%,былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 10% ға көтерілген, негізгі сатыда барлығы 278 оқушы, үздіктер мен екпінділер – 188 оқушы, 67,62% білім сапасын құрайды., былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 11,38% ға төмендеген, жоғары сатыда барлығы 63 оқушы, оның ішінде 33 оқушы екпінділер 52,38% құрайды, 0,38 %ға көтерілген.
Жеке сыныптар бойынша жоғары көрсеткіш 2б cыныбында 84% , 2 ә сыныбы -80%
Төмен көрсеткіш – 9ә сыныбы -46%, 11б сыныбында 46%, 9б,10б сыныбында 50% сапасын көрсетті.
Соңғы 3 жыл бойындағы білім сапасын салыстыратын болсақ, 2020-2021 оқу жылында 71,85%, 2021-2022 оқу жылында 67,82%, 2022-2023 оқу жылында 69.92% көтерілді. Әлемде болған қашықтықтан оқытудың бір себебі деп түсінеміз. Негізгі пәндер бойынша сараласақ, төмендегідей:
№ |
Пәні |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
1 |
Қаз. тілі қаз. Сын |
72 |
73 |
75 |
72 |
2 |
Қаз. әдеб қаз. сын. |
73 |
75 |
78 |
72 |
3 |
Қаз. тілі орыс сын |
73 |
70 |
74 |
70 |
4 |
Орыс тілі қазақ сын. |
74 |
75 |
76 |
76 |
5 |
Орыс тілі орыс сын |
72 |
72 |
72 |
71 |
6 |
Орыс әдеб орыс сын |
72 |
74 |
75 |
76 |
7 |
Ағылшын тілі |
73 |
72 |
75 |
74 |
8 |
Қазақстан тарихы |
70 |
74 |
74 |
68 |
9 |
Дүние жүзі тарихы |
74 |
71 |
73 |
69 |
10 |
Математика |
71,5 |
74 |
73,5 |
68 |
11 |
Геометрия |
68 |
72 |
64,5 |
66 |
12 |
Физика |
68 |
67 |
66,5 |
68 |
13 |
Химия |
70 |
71 |
72,5 |
75 |
14 |
Биология |
77 |
75 |
77 |
76 |
15 |
География |
77 |
74 |
77,5 |
73 |
Мұғалімдердің жеке сыныптар бойынша білім сапасын сараласақ, қазақ тілі мен әдебиеті бірлестігі бойынша барлық мұғалімдердің білім сапасы былтырғы оқу жылымен салыстырғанда 73% дан 75 % көтерілген. Барлық мұғалімдердің білім сапасын атап айтатын болсақ жоғары көрсеткіш көрсеткен 2б сыныбында 84%, Қосалиева Қ.Б.3в сыныбында 85%, 5а сыныбында 84% Бақтыбекққызы Дания, Оспанова А.Т. 6б сыныбында 83%, Рахимова А.П, 6в сыныбында Кунтуарова Э.М.94 % көрсетті, ал төмен көрсеткіш көрсеткен сыныптар 9в - 58% Бақтыбекқызы Дания, 10 б сыныбы -54%, Аубакирова Ж.Б.
Орыс тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі пәндері бірлестігінде жоғары нәтиже көрсеткен мұғалімдер: 6в сыныбында 88%, Касымова Р.Л. 2а сыныбында Алимбекова М.Б. 93%, Гасанова С.Г. 6в сыныбында 88%, Бейсбаева Н.Б. 6б сыныбында 83%, Алимбекова М.Б. 3в сыныбында 80%, Тажиева А.К. 6а сыныбында 90%, Касымова Р.Л. 6в сыныбында 88 %, ал төмен білім сапасын көрсеткен Бейсбаева Н.Б. 9б сыныбында 50%, 5в сыныбында Вердиева Р.Б. 61%, Габибова М.Р. 9в сыныбында 58%, 10б Гасанова С.Г. 50%, төмен білім сапа көрсеткіш көрсетті.
Математика, физика, информатика бірлестіктері бойынша жоғары білім сапасын көрсеткен мұғалімдер: жоғары сапа көрсеткендер :. 6а сыныбында математикадан 81% Алыбай М.Б. 6б сыныбында - 83% Қаратаева О.С., 7 в сыныбында математикадан 81% Шокалакова Р.С. және төмен білім сапасын көрсеткендер сыныптар: 11б сыныбында алгебрадан Каратаева О.С. 46%, 9б сыныбында алгебрадан Сагимбекова А.Ж. 55%, Каратаева О.С. 9в сыныпта алгебрадан 58%, көрсеткішті көрсетті.
Химия, биология, география бірлестігі бойынша жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдері: Андыбаева Н.А. 6в сыныбында географиядан 88%, 7б сыныбында биологиядан 80% ,Сагимбекова Э.А, 6а сыныбында географиядан 88%, Андыбаева Н.А. 11б сыныбында географиядан Балакишева А.Ж. 86%, 8а сыныбында химиядан 87%, Еркімбекова Г.Т. 5а сыныбында 75% 6в сыныбында геграфиядан 88% Андыбаева Н.А, ал төмен көрсеткіш көрсеткен биология пәнінен Сагимбекова Э.А 10 б сыныбы 53%,9б сыныбында 60%, 9в сыныбында гегорафиядан Балакишева А.Ж. 57% төмен көрсеткіш көрсетті.
Тарих,құқық бірлестігі бойынша жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдері 5а сыныбында 85%, Бексултан Е.К, 6а сыныбында 89% Сулеева Ж.Ж., 6в сыныбында Ибрагимова Д.М. 82%., 6б сыныбында 83%, Ибрагимова Д.М, ал төмен көрсеткіш көрсеткен мұғалімдер 8а сыныбында 58% Бексултан Е.К , 9ә сынып 54% Сулеева Ж.Ж, 9в сыныбында 52% Джфарова М.С, 10б сыныбында 59%, Джафарова М.С. көрсетті.
Алдыңғы жылға қарағанда жалпы білім сапасы көтерілген.Тек қана геометрия пәні бойынша былтырғы жылға қарағанда 7,5% ға білім сапасы төмендеген..
2022-2023 оқу жылының қорытындысы бойынша ең төмен білім сапасын көрсеткен пәндер: орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәні: 9в - 58% Бақтыбекқызы Дания, 10 б сыныбы -54%, Аубакирова Ж.Б., орыс тілі, ағылшын тілі пәндері бойынша Бейсбаева Н.Б. 9б сыныбында - 50%, Габибова М.Р. 9в сыныбында -58%, 10б сыныбында Гасанова С.Г. -50%, 9в сыныбында геграфиядан Балакишева А.Ж. - 57%, %, химия және физика 10 орыс сыныптарында 58%, пән мұғалімдері Э.Байгалыкова, физика 10 орыс сыныптарында 58%,пән мұғалімі А.Нурмағамбет, тарих пәнінен 8а сыныбында 58% Бексултан Е.К , 9ә сынып 54% Сулеева Ж.Ж, 9в сыныбында 52% Джфарова М.С, 10б сыныбында 59%, Джафарова М.С.
Ұсыныс: 2023-2024 оқу жылының мектепішілк бақылау жоспарына аталған төмен сапа көрсеткен пәндердің жүргізілу деңгейін зерделеуге қою.
Соңғы 5 жыл бойынша білім сапасы көрсеткіші
|
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
Оқушы саны |
590 |
602 |
547 |
532 |
|
Білім сапасы |
70,17 % |
71,85% |
67,82% |
69,92% |
Соңғы 3 жылдың ҰБТ қорытындысы
Жылдары |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
Барлық оқушы саны |
37 |
15 |
|
Қатысқан оқушы саны |
5 |
2 |
|
Орташа балл |
70 |
118
|
|
Жеке пәндер бойынша орташа балл:
пәні |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
қазақтілі |
18,66 |
- |
- |
30 |
- |
орыстілі |
|
- |
- |
|
40 |
Орыс әдебиеті |
|
|
|
|
40 |
математика |
13 |
8 |
16,8 |
12,33 |
|
Қаз. тарихы |
8,9 |
8,14 |
7,5 |
10,6 |
19 |
физика |
- |
10,66 |
12,3 |
18 |
- |
биология |
15 |
8 |
12 |
15 |
- |
география |
16,33 |
11 |
34,5 |
12 |
- |
дүниетарихы |
9 |
5,5 |
- |
|
|
химия |
8,6 |
4 |
12 |
9 |
- |
қаз. әдебиеті |
16 |
|
- |
25 |
- |
Ағылшын тілі
|
- |
7 |
- |
|
|
Оқу сауаттылық |
15,2 |
16,55 |
17,7 |
18,2 |
12 |
Математикалық сауаттылық |
6,2 |
7,86 |
7,74 |
8,4 |
7 |
3 жылғы ҰБТ қорытындысы бойынша ең жоғары көрсеткіш – орыс тілі мен әдебиеті пәндерінен, ең жоғарғы 40 ұпайдан жинаған, Қазақстан тарихы пәнінен 8,4 ұпайға, физикадан 5,7 ұпайға, биологиядан 3 ұпайға көтерілген.Ал математикалық сауаттылықтан 6 ұпайға, оқу сауаттылығынан 1,4 ұпайға төмендеген.Биылғы оқу жылында шекті деңгейден өте алмаған оқушы жоқ.
11 сынып түлектерінің ҰБТ-ға қатысуы – 13,33%. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орыс сыныбында оқитын оқушылар негізінен Бішкек қаласына оқуға баратын |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
болғандықтан, ҰБТ сертификатын аса қажет емес деп есептейді. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы жылдардағы мектеп бітірушілердің 80% Бішкек қаласында жоғары оқу |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
орындарындаоқыпжатыр. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұсыныс: 2022-2023 оқу жылына ҰБТ ден төмен көрсеткен пәндердің оқытылуы, атап айтсақ, математикалық сауаттылықалық , оқу сауаттылық пәндерінің жүргізілуі мектепішілік бақылауға алынсын
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімдердің аттестаттаудан өтуі Биылғы оқу жылында 13 мұғалім бір рет МББ / мұғалімнің білімін бағалау/ тестіне қатысты. Олардың ішінен 4 педагог теріс нәтиже көрсетті.Нәтижесінде 9 мұғалім педагог-модератор біліктілік санаттарына ие болды.
|
|
|
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Алгебра пәніне қорытынды аттестаттау
(2025 жылғы 29 мамырдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыст. мектеп |
9-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
1 |
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
45 |
45 |
0 |
0 |
0
|
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Орыс тілі мен әдебиеті және қазақ тілі мен әдебиеті (2025 жылғы 2 маусымдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыст. мектеп |
9-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
1 |
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
45 |
45 |
0 |
0 |
0
|
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Қазақстан тарихы пәнінен (2025 жылғы 5 маусымдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыст. мектеп |
9-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
1 |
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
45 |
45 |
0 |
0 |
0
|
Жамбыл облысы бойынша қорытынды аттестаттаудың өту барысы туралы ақпарат
Қазақ тілі мен әдебиеті мен орыс тілі мен әдебиеті пәнінен қорытынды аттестаттау (2025 жылғы 10 маусымдағы жағдай бойынша)
№ |
Аудан, облыст. мектеп |
9-сынып оқушыларының жалпы саны |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
Оның ішінде анықтама бойынша (ауыру және т.б.) |
Басқа себептермен |
1 |
Шу қ. Б.Момышұлы атындағы орта мектеп |
45 |
45 |
0 |
0 |
0
|
ТІЛ- ӘР ХАЛЫҚТЫҢ НЕГІЗІ, ҰЛТТЫҚ ЖАН ДҮНИЕСІ
Аңдатпа:Тіл-адамзаттың басты құндылықтарының бірі. Тіл - біздің ұлттық байлығымыз бен мақтанышымыз, ата-бабаларымыздың келісімі. Мемлекеттің негізі-Мемлекеттік тіл. Ұлттық рухты, патриотизмді көтеру ана тілін құрметтеуден басталады. Алайда, біздің елімізде Конституциямен қорғалған титулдық тілді үйрену және меңгеру тұрғысынан бәрі бірдей қауіпсіз емес. Мемлекеттік тілді қолдану аясын кеңейтуге бағытталған идеялар, арнайы мемлекеттік бағдарламалар іске асырылуда. Тірек сөздер: тіл, ұлт көшбасшысы, ұлттық тіл, құндылық, тарих, ұлттық мәдениет.
Язык - основа каждого народа, национальная душа.
Аннотация: Язык является одной из главных ценностей человечества. Язык — это наше национальное богатство и гордость, соглашение наших предков. Основой государства является государственный язык. Подъем национального духа и патриотизма начинается с уважения к родному языку. Однако в нашей стране не всем одинаково безопасно учить и осваивать титульный язык, который защищен Конституцией. Реализуются идеи, направленные на расширение сферы применения государственного языка, а также специальные государственные программы. Ключевые слова: язык, национальный лидер, национальный язык, ценность, история, национальная культура.
Language is the foundation of every nation, the national soul.
Abstract: Language is one of the main values of humanity. It is our national wealth and pride, a legacy from our ancestors. The foundation of the state is the state language. The rise of national spirit and patriotism begins with respect for the native language. However, in our country, it is not equally safe for everyone to learn and master the titular language, which is protected by the Constitution. Ideas aimed at expanding the use of the state language, as well as special state programs, are being implemented. Keywords: language, national leader, national language, value, history, national culture.
Ұлт Көшбасшысы әрқашан мемлекеттік тілге ерекше назар аударады, осы бағыттағы кез келген бастамаларды қолдайды. Өкінішке орай, әрбір қазақстандық оларды іске асыру үшін күш салуды қажет деп санамайды. Біз тіліміздің әлемнің басқа тілдерінің арасында лайықты орын алғанын қалаймыз. Қазіргі жаһандану әлемінде біз барлық күшімізді тіліміздің жойылып кетпеуіне, керісінше дамып, кеңінен қолданылуына бағыттауымыз керек.Назар аударғым келетін тағы бір мәселе-үш тілді оқытуға көшу туралы мәселе. Бұл болашақта білімді ұрпақты, жоғары кәсіби мамандарды тәрбиелеу үшін қажет. Алайда, бұл мәселеде сіз асығыс бола алмайсыз. Біздің әрқайсымыздың басты міндетіміз ана тілін жетік меңгеру екенін және бұл біздің ата-бабаларымыздың келісімі екенін ешқашан ұмытпауымыз керек. Біздің елімізде тұратын барлық диаспоралар мен ұлттардың өкілдері мемлекеттік тілді білуі тиіс. Бұл туған жер мен туған мемлекетке деген құрмет. Мұнда біз оларды бірдеңе үшін кінәлай алмаймыз. Олар мемлекеттік тілді үйренуге тырысады. Өкінішке орай, қазақтардың өздері мемлекеттік тілді үйренуге тиісті қызығушылық танытпайды.
Тіл кез-келген ұлттық мәдениеттің ажырамас және маңызды бөлігі болып саналады, онымен толық танысу міндетті түрде осы мәдениеттің материалдық компонентін зерттеуді, оның тарихи, географиялық, экономикалық және басқа да детерминанттарын білуді ғана емес, сонымен бірге ұлттың ойлау тәсіліне енуге тырысуды, әлемге осы мәдениетті тасымалдаушылардың көзімен қарауға тырысуды көздейді. [1]
Бұл ұлттың басты біріктіруші белгісі болып табылатын тіл, өйткені қарым-қатынаста қолданылатын ауызша белгілерді бірыңғай түсінбестен ешқандай ортақ идеялар, мәдени құндылықтар мен бірлескен экономика өмір сүре алмайды. Тіл бүкіл ұлттық сипатқа ие, осыған сүйене отырып, әрбір ана тілі бір уақытта мәдениеттің иесі болып табылады, содан кейін тілдік бірліктер мәдениет белгілерінің қызметін атқара алады және сол арқылы мәдениеттің негізгі көзқарастарын бейнелеу құралы ретінде қызмет етеді.
Шығыстың ұлы ойшылдары бұл тіл халықтың жан дүниесінің айнасы деп есептеді. Сондықтан болашақ туралы ойлайтын әрбір мемлекет бірінші кезекте тіл мәселесіне баса назар аударады. Ұлт-тіл-тәрбие-бұл үш ұғым бір-бірімен тығыз байланысты және сәйкесінше бір-бірінен бөлінбейді. Тіл ұлтпен бір уақытта пайда болады, оның жаратылысы, сонымен қатар ұлттың өзіндік ойлау органы болып табылады. [2,125] Тіл білімінің негізін қалаушы В. Гумбольдт жазғандай,"тіл-тыныс, ұлттың жаны".
Әр ұлттық тілдің қалыптасу тарихы жеке және ерекше, бірақ оны шексіз типтер мен кіші түрлерге дейін азайтуға болады. Ұлттық қоғамды құрайтын халықтың басқа ұлттардан ерекшеленетін өзіндік ұлттық тілге ие болуға деген ұмтылысы мәдени-тарихи, саяси, психологиялық, әлеуметтік сипаттағы объективті себептерден туындағанымен, көбінесе субъективті құндылықтардың ізін қалдыратын сезімдер мен тәуелділіктер саласына жатады.нақты қалыптасқан тілдік жағдайларға қайшы келетін бағдарлар.
Әр тіл белгілі бір ұлттық тіл ретінде көрінеді, онда ұлттық рух, халықтың ұлттық мәдениеті көрінеді. Ұлттық тіл ретінде ол ұлттық санамен, тілдік менталитетпен тікелей байланысты, сонымен қатар дүниетанымның ерекшеліктерін, ұлттық бағдарланған құндылықтарды, өмір салтының ерекшеліктерін, ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды, мінез-құлық стереотипін бейнелеу құралы болып табылады.
Басқаша айтқанда, белгілі бір халықтың тілі-бұл ұлттық, ерекше жүйені қамтитын құбылыс, оның көмегімен ана тілінің тілдік тұлға ретінде, этностың өкілі ретінде дүниетанымы анықталады және сәйкесінше әлемнің ұлттық тілдік бейнесі жасалады. Әлемнің ұлттық тілдік бейнесін зерттеу ұлттық мәдениеттердің айырмашылықтары мен қозғалыстарын, олардың әлемдік мәдениет деңгейіндегі толықтыруларын түсінуге көмектеседі.
Бірыңғай ұлттық тілдің болуы қоғамға қызметтің әртүрлі салаларында - тұрмыстық саладан бастап өндірістік салаға дейін қарым-қатынас ыңғайлылығын қамтамасыз етеді.Ұлттық тіл, ең алдымен, әр адамның күнделікті өміріне ыңғайлылық жасайды. Адам қай қалада болса да, ол кез-келген сұрақты оңай қоя алады және басқа тілдерді білуге жүгінбестен, сөздердің айтылуындағы немесе мағынасындағы айырмашылықтарға байланысты қиындықсыз жауап ала алады, бұл диалектімен сөйлескенде сөзсіз болар еді. [3,129]Бірыңғай ұлттық тілдің болуы мекемелер мен кәсіпорындардың ресми-іскерлік хат алмасуына үлкен ыңғайлылық туғызады, орталық және жергілікті билік органдарының өзара іс-қимылының айқындығын қамтамасыз етеді. Әдебиет шығармаларын шынайы және терең түсіну ұлттық тілді жақсы білместен мүмкін емес. Ұлттық тіл-өнердің барлық түрлерін дамыту құралы, оның бірлігі білім беру үшін, бұқаралық ақпарат құралдары үшін, бір сөзбен айтқанда, ұлттың бүкіл өмірі үшін үлкен маңызға ие.
Мемлекеттік тіл мемлекеттік және қоғамдық өмірде маңызды функцияларды орындайды. Бұл, ең алдымен, мемлекеттің барлық заңнамалық актілері қабылданатын тіл. Бұл ресми іс-шаралардың, қызметтік хат-хабарлардың, іскерлік қарым-қатынастың міндетті тілі.
Қазақ тілі барлық мемлекеттік органдардың, ұйымдардың жұмысында қолданылады. Онда есептік-статистикалық, қаржылық және техникалық құжаттама жүргізіледі. Мемлекеттік тіл паспорттарды, жеке куәліктерді, туу туралы куәліктерді, білім туралы құжаттарды және басқа да ресми құжаттарды беру кезінде, ұйымдардың атауларын, олардың мөрлері мен мөртабандарын, сондай-ақ маңдайшаларды, бланкілерді, хабарландыруларды, жапсырмаларды жазу кезінде міндетті түрде қолданылады. [4,203] Сондықтан қазір өскелең ұрпақтың бойында қазақ тілін жетік білудің маңыздылығы туралы нақты түсінік қалыптастыру өте маңызды.
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
4 Гумбольдт в. тіл білімі бойынша таңдалған еңбектер.— М., 1984.
Цель классного часа — формирование у учащихся толерантного отношения к людям разных национальностей, воспитание уважения к культурному многообразию, развитие чувства дружбы и взаимопонимания.